جواهر ستار التعليمية |
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات جواهر ستار التعليميه المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى مع تحيات الإدارة |
جواهر ستار التعليمية |
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات جواهر ستار التعليميه المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى مع تحيات الإدارة |
|
جواهر ستار التعليمية :: منتدى التعليم المتوسط. :: منتدى السنة الأولى متوسط 1 |
الإثنين 19 سبتمبر - 19:44:14 | المشاركة رقم: | |||||||
مشرف
| موضوع: Level : 1 AM File: 01 Sequence : 02 Lesson: 03 Level : 1 AM File: 01 Sequence : 02 Lesson: 03 Teacher : Function: Asking about information Lgge form: To be in the present N. Lexis: Countries and nationalities V. aids: Pictures, a map . Objective : To be able to ask about countries. Procedure Pupils’ Tasks Warm up: T. gives cues : Sami / Algeria / Algerian Listen and speak S1 : T. introduces : Teacher: Are you from Algeria? Sami : Yes, I am . Teacher: Are you from Algeria? Michel: No, I am not. S2: T. introduces : Teacher: Are you from Algeria? Michel: No, I am not. Teacher: Where are you from? Michel: I am from France. Practise S1 : T. sets an activity on BB and asks PP to fill in the gaps . Teacher: ……. you from America? Aminata: No, I am …… from America. Teacher: ……. are you from? Aminata: I am from Nigeria. S2: T. checks their work. S3: T. asks them to correct on BB. Produce S1 : T. writes an other dialogue on BB and asks PP to Complete it. Sami : _____ _____ _____ England ? Sally : ______ I am . Sami : Are you from England, too ? Sana : No, _____ _____ ______ Sami : _____ _____ _____ from, then? Sana : I am _______ Egypt . S2: T. checks their work. S3: T. asks them to correct and copy it on their copybooks. PP answer : My name is Sami. I am from Algeria. I am Algerian. PP listen and repeat in pairs. PP listen and repeat in pairs. PP listen. PP do it. PP correct it on BB. Pupils listen. PP do it in pairs. PP correct and write it down الموضوعالأصلي : Level : 1 AM File: 01 Sequence : 02 Lesson: 03 // المصدر : ممنتديات جواهر ستار التعليمية //الكاتب: محمد12
| |||||||
السبت 1 أكتوبر - 18:04:15 | المشاركة رقم: | |||||||
جوهري
| موضوع: رد: Level : 1 AM File: 01 Sequence : 02 Lesson: 03 Level : 1 AM File: 01 Sequence : 02 Lesson: 03 Level : 1 AM File: 01 Sequence: 01 Lesson: 03 Level : 1 AM File: 01 Sequence: 01 Lesson: 03 Level : 1 AM File: 01 Sequence : 02 Lesson: 03 Level : 1 AM File: 01 Sequence: 02 Lesson: 01 الجزائر الموقع والخصائص الطبيعية المــــــــــــــــــــــــــــــادة:/جغرافيا الوحدة التعليمية (الثالثة): مشاكل البيئة والمخاطر الكبرى في الجزائر المــــــــــــــــــــــادة:جغرافيا الوحدة التعليمية (1): الجزائر الموقع والخصائص الطبيعية يميز بين الخلائط المتجانسة و الغير المتجانسة تحضير نص نفسية قطة للسنة الاولى متوسط الاختبار الأول في التربية الإسلامية للسنة الأولى متوسط الموضوعالأصلي : Level : 1 AM File: 01 Sequence : 02 Lesson: 03 // المصدر : ممنتديات جواهر ستار التعليمية //الكاتب: القناصة
| |||||||
الإشارات المرجعية |
الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 20 ( الأعضاء 3 والزوار 17) | |
|
| |
أعلانات نصية | |
قوانين المنتدى | |
إعــــــــــلان | إعــــــــــلان | إعــــــــــلان | إعــــــــــلان |