جواهر ستار التعليمية |
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات جواهر ستار التعليميه المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى مع تحيات الإدارة |
جواهر ستار التعليمية |
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات جواهر ستار التعليميه المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى مع تحيات الإدارة |
|
جواهر ستار التعليمية :: قسم البحوث :: قسم المواضيع العامة والشاملة |
الأربعاء 14 يونيو - 22:53:02 | المشاركة رقم: | |||||||||||||||
جوهري
| موضوع: Disasters & Safety 4 Disasters & Safety 4 : Language Outcomes: by the end of this sequence, pupils should be able to:-Listen to a radio interview; -manage through a conversation; -take turns in an interview; 1.[size=9] Read the earthquake safety measures (a-d) and rank them according to their order of importance (from 1 to 4):[/size]
Key: 2.[size=9] Listen to your teacher simulating an interview and check your answer to the question above:[/size]
Key: 3.[size=9] There is one mistake in every sentence below. Listen to your teacher again and correct them : [/size]
Key: TIP BOX (p.127) This will build the pupils’ awareness about the different ways of expressing certainty and doubt.
Your Turn p127) 1.[size=9] Pair work. Ask for and give advice about what to do before, during and after an earthquake using the verb idiom “had/’d better/’d better not”:[/size]
الموضوعالأصلي : Disasters & Safety 4 // المصدر : ممنتديات جواهر ستار التعليمية //الكاتب: ibrahim djouab
| |||||||||||||||
الإشارات المرجعية |
الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 20 ( الأعضاء 3 والزوار 17) | |
|
| |
أعلانات نصية | |
قوانين المنتدى | |
إعــــــــــلان | إعــــــــــلان | إعــــــــــلان | إعــــــــــلان |